Monday, January 28, 2013

Keerulisem kui algul arvasin

Ootasin rahvusvahelise faili täitmist pikisilmi, sest mulle meeldib enda kohta ametlikke dokumente täita. Pidin saama kohe peale lepingu tegemist faili kätte, aga YFU unustas mind ära ja ma sain alles mitu kuud hiljem. Hakkasin kohe innuga täitma, sest mulle öeldi, et jaanuari lõpuni on aega. Nüüd on jaanuar peaaegu läbi ja mul on veel nii palju teha! Perepildi jaoks kogu seltskonda kokku ajada on kõige raskem. 
Ma ei uskunud, et ma suudan sellise asja täitmist nii kaua edasi lükata. Positiivne on see, et ma kasutasin kooli tähtsust vabandusena ja nüüd olen hoolega õppinud. 
Ma olen hetkel jubedalt stressis, sest nii palju asju on vaja korraga teha. Õpetajad ajavad eksamijuttudega hirmu nahka, kontrolltööd on rasked ja igavad, firmadele on vaja toetusi saata (mul on vaja paari päevaga saada kokku 600 eurot, jess -.-) ja see tüütu rahvusvaheline fail vedeleb ka kapi peal. 
Väga palju mõtlemist vajab faili juures perele kirja kirjutamine. Üritan kuidagi väga tagasihoidlikult oma tulevasele perele teada anda, et ma tahan Argentiina soojemasse ossa kolida, sest mul on Eesti kliimast kõrini. Lootsin varem hoopis Venezuelasse vahetusõpilaseks minna, sest seal pole vähemalt võimalust sattuda Tulemaale pingviinide keskele (seal tegelikult pole isegi pingviine).

No comments:

Post a Comment