Sunday, June 16, 2013

2 kuud veel

Hakkan teid igatsema! :) minu hullud taidlejad
Täpselt 2 kuu pärast lendan ma juba läbi Amsterdami Argentiinasse. Kui kõik läheb plaani järgi, siis 18h ja 20min pärast Tallinnas lennuki peale astumist olen Buenos Aireses. Kandsime juba üle viimased 3000 eurot, et oleks mureta. Nüüd on vaja tegeleda viisa saamisega ja keele tuupimisega. Arvutasin, et ma olen hispaania keelt õppinud kokku umbes 150 tundi. Ameerikast tellitud hispaaniakeelne raamat jõudis paar nädalat tagasi kohale ja ma alustasin selle lugemisega. Esimese leheküljega ühele poole saamine võttis mitu tundi (pidin kõik uued sõnad ja väljendid pähe õppima), aga juba teine leht läks ladusamalt. Tean, et paljud vahetusõpilased eriti ei õpi keelt enne minekut ja saavad hakkama, aga mulle meeldib niiviisi vahetusaastaks vaimu valmis panna. Ausalt öeldes läheb aeg õppides kiiremini. Põhikool ka juba läbi... kolmapäeva õhtul saan tunnistuse ja kiituskirjaga suvele vastu astuda. Olen päris mitu kirja vahetanud oma hostema Marielaga. Añatuya pidi olema üks vaesematest linnadest, aga see mind ei heiduta. Minu pere on jõukamate seas. Neil on aias bassein! Pole ime ka, kui suviti 35 kraadi sooja on iga päev. Hetkel on seal hilissügis ja ikka soojem kui meil siin.

No comments:

Post a Comment