Thursday, August 15, 2013

Homme hommikul ma tõmban LESTA

asdfghjkl no te teate küll, kuidas ma ennast praegu tunnen. Ma ei saa süüa ega magada normaalselt ja koguaeg on lambised tujumuutused, nagu oleks lõpuks puberteet kohale jõudnud (olen siiani väga rahulik teismeline olnud). Homme kell 4.45 olen juba lennujaamas ja 6.45 tõmban lesta siit pinnalt.

Kuidas ma kohvrit pakkisin:

  • Viskasin kõik vajalikud ja mittevajalikud asjad kohvrisse
  • Viskasin mõned mittevajalikud asjad välja
  • Viskasin veel asju kohvrisse
  • Tõstsin suurema osa välja (ja nii veel umbes 3 korda)
  • Tegin käsipagasile nimekirja ja tõstsin selle järgi kohvrist seljakotti mõned eriti vajalikud asjad
  • Kallasin kohvri sisu põrandale ja hakkasin ilusti volditult ja sätitult asju tagasi panema
  • Valmis!


Lisaks tahtsin soovitada tulevastel Ladina-Ameerikasse minevatel vahetusõpilastel vaadata argentiinlaste "Meeleheitel koduperenaisi", sest see oli vist kõige lõbusam viis, kuidas veidi hispaania keelt külge saada enne reisi. Pange youtube otsingusse "amas de casa desesperadas" ja lõbutsege (sellest seriaalist on 3 versiooni: argentiina, colombia ja hispaania). Argentiinlaste versioonist oli kahjuks ainult esimene hooaeg, teiste kohta ma ei tea. Süžee on täpselt sama, aga näitlejateks on temperamentsed ladinaameeriklased, kes kisavad ja vehivad kätega hästi palju.

No comments:

Post a Comment