Saturday, August 24, 2013

Tutvumine kooli ja klassiga

21.08
Käisin Marielaga täna hommikul korraks koolis. Koolimaja on samamoodi poollagunenud nagu kõik teised majad Anatuyas. Seni kuni me direktoriga rääkisime, kõõlusid õpilased uste peal ja jõllitasid. Mõned tulid juttu ajama ka ja kohe imestasid, et ma küsimustele juba vastata oskan. Koolis on peale minu ainult üks kartul Saksamaalt, kes on vahetusõpilane juba mitu aastat. Kokku õpib selles kolledžis ligikaudu 400 noort.
Kohtusin ka inglise keele õpetajaga, kes ei oska inglise keelt...

23.08
Täna hommikul oli koolis mingisugune intervjuu paari tähtsa inimesega. Ma väga ei saanud jutust aru, aga nad arutasid, mis klassi mind panna. Lähen meie mõistes 10. klassi, mis on reaalkallakuga. Koolimaja oli jube külm! Neil ei ole mingit küttesüsteemi, mis tähendab, et koolis on sama külm nagu õues ja täna oli KÜLM (10 kraadi).
Ühtlasi tutvustati mind mu uuele klassile! Kogu kool teadis minu tulekust, sest ma oma nägu ühe korra juba näitasin. Kui mu klassikaaslased teada said, et ma just nende klassis hakkan käima, siis oli pidu lahti. Ühest nurgast juba kisati: "Sa hakkad SIIN istuma!" ja siis teiselt poolt sõimati läbi ja pakuti mulle hoopis seal istekohta. Eks näis, mis esmaspäeval saama hakkab. Seda ma igatahes kartma ei pea, et mind sõbralikult vastu ei võeta.

No comments:

Post a Comment