Wednesday, September 11, 2013

Teeme nüüd nii...

Teeme nüüd nii, et te ragistate natuke ajusid ja mõtlete välja küsimusi, mida minult küsida ning kirjutate oma küsimused siia kommentaaridesse. Kui koguneb piisavalt palju küsimusi, siis teen nendest postituse. Soovi korral võin ka video teha. Ma tahan teada, mis teid huvitab! Ma oskan ainult sellest kirjutada, mis mulle oluline ja põnev tundub.

Üritasin oma majast filmi teha, aga see ei tulnud just eriti hästi välja. Nüüd näete, miks mul on raske normaalset filmi teha


16 comments:

  1. Milline su tunniplaan on? Mida nendes tundides tehakse?

    ReplyDelete
  2. Näita Joaquini videos

    ReplyDelete
  3. Hakka videoga hispaania keelt õpetama :)

    ReplyDelete
  4. tee huvitavate faktidega võrdlus eesti ja argentiina vahel

    ReplyDelete
  5. näita, kuidas sa Rodrigoga tantsid!

    ReplyDelete
  6. Kuidas su pere suhtub eesti keelde? On see nende meelest naljakas, kui sa eesti keeles räägid? (mul küll oleks naljakas, kui ma argentiinlane oleks) :D

    ReplyDelete
  7. näita Joaquini videos :D

    ReplyDelete
  8. räägi v kirjuta täpsemalt oma kogemustest boliches :)

    ReplyDelete
  9. kuidas te seda siestat magate? kas samamoodi nagu ööselgi paksude tekkide vahel ja voodis või kuskil diivanil?

    ReplyDelete
  10. kuidas seal on inimene ja loodus seotud? nagu et kas nad elavad lähestikku või on metsloom mingi haruldane nähtus?

    ReplyDelete
  11. Mitu korda päevas on seal kombeks süüa?

    ReplyDelete
  12. Kui palju ja kui suurel valikul on seal kaupa poodides?

    ReplyDelete
  13. kui pikad on seal inimesed?

    ReplyDelete
  14. Teen sulle komplumendi su kõige viimatisema video kohta. :)) Ma lihtsalt irvasin kogu see aeg! Ma mõtlen seda La Rioja videot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :) selliste komplimentide üle on mul väga hea meel, sest ühe video tegemine võtab mitu tundi rasket tööd

      Delete