Tuesday, October 1, 2013

Mami sünnipäev

Paar nädalat tagasi oli minu Argentiina emmel ametlikult sünnipäev, aga pidu toimus alles eelmisel laupäeval (õigemini suurem osa peost toimus pühapäeva varahommikul). See oli kõige lõbusam 48-aastase inimese sünnipäev!
Mina istusin hiiglasliku laua nurgas koos Lila ja paari Mariela meessoost sõbraga. Kui ma kohtun uute inimestega, siis järgneb alati pikk vestlus Eestist. Seekord sattusin vestlema haruldaselt haritud inimestega, kes küsisid väga raskeid küsimusi. Ma reaalselt pidasin maha pika vestluse Eesti riigikorraldusest ja poliitikast hispaania keeles! Lausa imestasin, et mul üldse midagi koolis õpitust meeles oli. Olen enda üle väga uhke.
Toitu oli väga palju ja ma sõin ennast seal lolliks. Põhiroaks küpsetati kaks siga. Mul kästi kõike proovida ja lõpuks ma olin erinevatest maitsetest lausa väsinud. Kui paljud teist on sea aju söönud?
Alguses oli sünnipäev nagu sünnipäev ikka, aga hiljem läks pidu käima. Minu jaoks läks kõik palju lõbusamaks, kui jõudsid kohale kaks mami nooremat sõbrannat (umbes 20-25aastased). Neile meeldib iga kord minuga palju pilte teha, kuigi kaameratega on alati probleem, sest ma olen liiga heledake nende morochode keskel. Minu näo asemel on tavaliselt lihtsalt valge laik.

Päike on "natuke" juukseid heledamaks teinud

Peale paaritunnist pidusööki keeras DJ muusika põhja ja KÕIK kargasid püsti ja hakkasid tantsima. Ma natuke ehmatasin, sest mõned mamá vanemad sõbrannad tulid varem longates lauda. Tüdrukutega tantsida oli täiega lõbus. Mulle öeldi mitu korda, et ma tantsin hästi! Seda ma küll ei oleks oodanud selliste tantsulõvide käest.
Kahjuks minu kallid sõbrannad pidid peolt varem lahkuma, sest laupäev oli bolicheõhtu. Istusin laua taha maha ja vajusin mõttesse, sest viimasel ajal on mõtteid palju. Mariela töökaaslased ikka naljatasid, et ma ei taha vanuritega tantsida. Üks külaline, kes oli juhtumisi tantsija, rebis mu püsti ja hakkas igasuguseid tantsusamme õpetama. Ma väsitasin oma jalad jälle täiesti ära ja nüüd ma istun kodus ja valutan neid. Üldse ei imesta, et peaaegu iga argentiinlase jalad on lihases ja tugevad. 
Kella nelja-viie paiku palusin Oscarilt võtit ja läksin autosse magama, kuhu ülejäänud kaks last juba kukkunud olid. Ma isegi ei tea, mis kell me lõpuks koju läksime. Mingi hetk lihtsalt avastasin, et kõnnin oma toa poole (suutsin kuidagi autost väljudes edasi magada). Pühapäeval magas terve pere terve päeva maha! See oli küll täielik haruldus, sest muidu mind aetakse alati kell 10 üles, et Amalia saaks põrandat pesta. 

No comments:

Post a Comment