Friday, January 31, 2014

Esimene nädal uues peres ja teadaanne

Esimene nädal uues peres on möödunud imeliselt. Oleme kõik üksteisega väga rahul ja naudime koos olemist. Hetkel käib kodus jube siiberdamine, sest juba paari tunni pärast sõidame kogu perega reisile Mar del Platasse randa nautima.
Nemad plaanivad Mar del Platas veeta kolm nädalat, aga mina peale kahte sõidan juba otse Barilochesse yfukadega reisima. Kokkuvõttes olen oma kodulinnast eemal kuu aega. Kuu aega reisimist! Ma olen põnevust täis, aga mõnes mõttes tahaks vahepeal kodus ära käia, kuigi see tähendaks paari lisapäeva bussis loksumist.
Kuna ma arvutit kaasa ei võta, siis järgmised kuu aega ilmselt uusi blogipostitusi ei tule. Teen reisi ajal palju pilte, videoid ja märkmeid, et pärast kõike detailselt kirjeldada. Telefon käib mul ikka mobiilse internetiga kaasas, nii et kui keegi teist paanitsema hakkab, siis kirjutage mulle meil või saatke sõnum (argentiina numbrile loomulikult).




Vennad tegid minust pilti, kui ma nende toas sokki kudusin. Ma olen koguaeg nende toas.

Õekesega

Veel õekesega

Lupega



Kui uudiseid ei ole, siis on järelikult head uudised, nii et ärge muretsege :)
Teie reisilinnuke

No comments:

Post a Comment