Monday, August 19, 2013

Esimene disko

Mul ei olnud v6imalust varem seda postitust kirjutada ja mu arvuti ei taha wifiga úhendada praegu. Árge siis pahased olge, et tápitáhed puuduvad.
Viimasel 6htul oli meil esimene Ladina-Ameerika disko nagu kord ja kohus. See on olnud siiamaani k6ige lahedam asi Argentiinas. Eestis tundsin diskodel, et ma olen ainuke, kes puusi keerutab. K6ik úlejáánud sammusid ja vehkisid niisama kátega. Siin on asi hoopis teistmoodi. Muusikastiil on hoopis teine ja tápselt sellise puusakeerutamise jaoks m6eldud. Olen lugenud, et teistele vahetus6pilastele argentiina muusika ei meeldi, aga mulle kúll sobib.
Algul keegi vága ei tahtnud minna, sest me olime jube vásinud. Siis tulid yfu vabatahtlikud ajama oma inspireerivat juttu: "See on TEIE aasta ja te peate v6tma sellelt aastalt k6ik. Árge kartke proovida midagi uut. Blablabla" See jutt toimis. Láksime saali ja hakkasime vaevaliselt 6ppima. 6htu l6puks pandi isegi hábelikud Soome ja Norra poisid tantsima. Kusjuures poisid 6ppisid tantsud kiiremini ára kui túdrukud.
Ma tantsisin nii paljude erinevate poistega, et l6puks ma ei saanudki enam midagi aru. Kes on argentiinlane, kes válismaalane? Mina ei teadnud.
Párast istusime kúlmas koridoris, et wifit saada ja muljeid úles kirjutada.Olime kolmekesi: mina, Katariina ja Matti Soomest. Katariina láks magama ára, aga ma jáin veel juttu ráákima. Olime kella kolmeni úleval ja káisime vahepeal kooli6ues jalutamas. Ta tegi mulle pátti, et ma saaks puu otsast úhe lehe t6mmata. Loodus on siin táiesti teistsugune ja eksootiline. Mulle eriti meeldivad puud, sest nad náevad kunstlikud válja. Óósel sain paar tundi magada ja siis jálle úles kohvrit pakkima, sest tána on pere juurde minek!
Toiduga pole ikka veel ára harjunud. Esimesed ampsud on okeid, aga párast láheb súda pahaks.

Muu muu
Chau!

No comments:

Post a Comment