Tuesday, August 20, 2013

Teine páev

Mul láks hommikul kell 7 uni ára! See on see siesta magamine.
Koristaja háirib mind natuke... ma ei tea, kuidas ma sellega ára harjun. Ta katsub mu linasid. Ja mu riideid.
Peale l6unad láksime Mariela ja Lilaga koolivormi ostma, sest ma láhen járgmisel nádalal juba kooli. Minu kool ei ole erakool ehk ma pean kandma iga páev... valget kitlit.



Káisime haiglast ka lábi, sest Mariela tóótab seal. Ta tahtis mind tutvustada k6igile oma tóókaaslastele. Oskan núúd hispaania keeles u 10 erinevat moodi óelda: "Oi, kui ilus blondiin!"
Koju pidime minema taksoga, sest auto ei láinud káima. K6ndimine oleks olnud piin, sest 6ues on 30 kraadi.
Ma ei j6ua ára oodata seda hetke, kui k6ik mind siin Añatuyas juba teavad. Kuulujutt albiinost vahetus6pilasest peaks páris kiiresti levima. Hetkel k6ik vahivad mind suu ammuli.

No comments:

Post a Comment