Thursday, October 17, 2013

Igakuised kulud ja kuidas ma nendega toime tulen

Otsustasime lahendada rahaprobleemi nii, et kasutan oma SEB pangakaarti ja võtan iga kuu automaadist kindla summa välja, sest kohaliku konto tegemisega oleks palju jamamist. Teoorias peaks ma võtma iga kuu 700 pesot (87,63 €) , aga mul läheb alati natuke rohkem, sest ma ei suuda mitte koolis süüa osta. Iseenesest ma saaks täitsa hästi 700 pesoga hakkama, aga alati on nii, et nädal enne 1 kuu täis tiksumist on vaja midagi osta ja mul on järel näiteks ainult 15 pesot. Niisiis ma lähen ja võtan varakult järgmise kuu summa välja. 
Oma rahaasjadega toime tulemine ei ole minu jaoks liiga raske, aga ikkagi natuke teistsugune ja harjumist vajav. Eestis võisin küll nädalakese varem oma kuuraha ära raisata, sest kui midagi väga-väga vaja oli, siis emmekene mulle alati ostis (näiteks koolitarbeid). Siin pean endale kõik ise ostma ja iga kuu tulevad mingid üllatuslikud kulud ka veel juurde.

Mõned hinnad:
Alfajore (ostan iga päev) - 2,5 $ (0,31 €)
Veepudel - 6 $ (0,75 €)
Šampoon/palsam ~ 15 $ (1,88 €)
Pakk vildikaid/pliiatseid - 20 $ (2,50 €)
Boliche pääse - 20 $ (2,50 €)
Boliche pääse, kui esineb mõni bänd ~ 35-100 $ (4,4-12,5 €)
Teksad (pidin 2 paari ostma, sest akrobaatika teksadega ei ole hea mõte) ~200 $ (25 €)

Nagu Te näete, on hinnad odavamad (kuigi mitte palju) ja see teeb minu elu kergemaks. 700 pesoga saab päris palju asju kokku ajada. 
Loodetavasti õpin järgnevate kuudega oma rahaga natuke paremini toime tulema ja iginälga taltsutama. Mul on selleks motivatsioon olemas, sest natuke nodi on vaja alles jätta, et veebruaris YFU reisi rahastada. 



Boooliiiicheeee



Rodrigoga koolis ilusates kitlites

2 comments:

  1. kaks fotogeenilist said kokku :D - Jete

    ReplyDelete
    Replies
    1. kas see tahtis nüüd sarkasm olla või, Jetekene? :D

      Delete