Saturday, December 28, 2013

Reede koos Kaisaga ja ilmast

Kuna ma enam ei taju, mis teile eriline tundub ja mis mitte, sest ma olen kõigega nii ära harjunud, siis otsustasin lihtsalt tervet päeva filmida ja sellest kokkuvõtva video teha. Sellised on peaaegu kõik minu reeded.

Ma elan Argentiina kõige kuumema ilmaga provintsis. Siin on praegu peaaegu südasuvi ja päeval on alati 40 kraadi sooja või rohkem, mis tähendab, et temperatuur öösel ka eriti palju ei lange. Suure kuumaga lülitatakse terves linnas elekter välja, mis tähendab, et konditsioneerid ei tööta. Sellepärast veedan ma suurema osa päevast basseinis. Vett meil ka ei ole, sest vihma ei ole terves riigis väga pikalt sadanud, nii et jõe veetase on mitu meetrit madalam. Kuna me läksime paariks päevaks ära, siis on meil paagis veel natuke alles, et pesu pesta ja süüa teha. Kuigi ega eriti selle palavusega söögiisu ei ole. Ma olen alates jõuludest iga päev söönud ainult natuke salatit ja paar võileiba, millest täiesti piisab.
Terve päev ei toimu mitte midagi ja alles peale keskööd hakkavad inimesed välja minema, kuigi õues on sel ajal sama soe nagu eestis suve kõige palavamatel päevadel. Eile öösel käisin järjekordsel peol, kus olid ainult tuttavad inimesed, sest korraldajad olid minu parima sõbranna vennad ja nende sõbrad. Nad tahtsid teha x-projekti tüüpi pidu, aga õnneks midagi põlema ei pandud ja keegi liiga täis ennast ka ei joonud. Mina sain jälle vaadata ja naerda kõikide nende lolluste üle, mis purjus inimesed korda saatsid. Nüüd on kõik lõpuks ära harjunud sellega, et ma ei joo. Nad küll alati pakuvad mulle, aga enam ei käi nii palju peale, sest nad teavad, et vastus kunagi ei muutu. Mu sõbrannadele on see lausa meeldima hakanud, sest ma olen ainuke, kes neid pidudel valvab. Keegi peab ju igaks juhuks silma peal hoidma.

Teie kaine basseinielukas

2 comments:

  1. Kuidas on Argentiinas inglise keelega? Just sinu vanuste seas? Saab lihtsamad asjad räägitud või on seis väga niru?

    ReplyDelete
  2. Seis on ikka väga niru. Heal juhul saavad "kuidas läheb?" küsitud.

    ReplyDelete