Friday, January 24, 2014

Väikesed suured muutused - teisipäev, kolmapäev ja neljapäev


NELJAPÄEV
Ma tundsin ennast jätkuvalt kodus halvasti, mis on perevahetuse minu arvates kõige vastikum osa. Tahtsin, et asjad kiiremini liiguksid. Õhtul läksin jälle Giovanna juurde basseini hullama. Giovanna jutustas mulle, et ta ei suutnud oodata, kuni ta isa koju tuleb ja nad rääkisid juba telefoni teel. Majaperemees oli ka nõus sellega, et ma neile elama lähen ja nad hakkasid juba seda organiseerima, et ma saaks nendega 1. veebruaril reisile kaasa minna. Ma olin nii õnnelik!
Mul ikka vedas täiega, sest mu perevahetus käis nii kiiresti. Mõned õpilased peavad mitu nädalat veel oma eelmise perega elama, sest ega perede leidmine kerge pole. Mul oli uus kodu põhimõtteliselt juba otsusest järgmisel päeval olemas.
Giovanna on terve päeva mind kutsunud oma uueks õeks ja siis me naljatame koguaeg, et nüüd me hakkame päevad läbi tülitsema. Mu vennad Gianluca ja Enzo ähvardavad, et nad hakkavad mind iga päev tüütama ja väidavad, et ma tõmban ennast peagi oksa. Kõik on natukene kannatamatud ja ärevil.
Mulle lõpuks ometi helistati ka yfust ja öeldi, et mu praegune pere juba teab, et mind teises kodus oodatakse. Ühtlasi ähvardati mind ka sellega, et kui mul uue perega samasuguseid probleeme tekib, siis mind saadetakse Eestisse tagasi. Ma olen natukene pahane, sest tegelikult ma ju muutsin igasuguseid asju ja pingutasin küll, et asi toimiks. See ei olnud ainult minu süü! Aga mis seal ikka. Vaevalt, et mul täpselt samasuguseid probleeme tekib, sest nüüd olen ju targem ja ettevaatlikum.
Ma nüüd lippan asju pakkima, sest homme kell 12 tullakse mulle järgi. On vaja kõik asjad varakult valmis panna, sest täna õhtul on Gianluca sünnipäev ja ma ei tea, kui hästi mu aju töötab homme vähese unega.
Varsti tuleb ilmselt uuest kodust tutvustav video :)

Teie taastuv stressipall

No comments:

Post a Comment