Saturday, April 12, 2014

Kummaline vestlus õhtusöögilauas

Kaisa istub õhtusöögilauas ja on kummaliselt vaikne. Pereisa küsib: "Kas sul on miskit häda, Kaisakene?". Kaisa vaatab natukene segaduses pilguga isale otsa ja siis vastab: "Ma olen väga SEGADUSES ja mul on suur hingepiin, sest MA EI TEA, mida ma oma eluga peale tahan hakata ja mis mu tulevik mulle toob ja mis on minu tõelised väärtused ja tõelised unistused! Ma elan päevast päeva mõeldes nendele asjadele ja ma ei suuda mitte midagi välja mõelda! Aeg hakkab otsa saama ja mõne aasta pärast pean ma juba valima, mida ma õppida tahan, kus ma elada tahan jne. Ma ei tea, mis mu elu mõte on. Ma ei tea mitte midagi ja mul on sellest SUUR STRESS." Kogu pere jääb suu ammuli vaest last vaatama ja pereisa ütleb: "Ok."

See oli nüüd tõestisündinud lugu.

Ilus foto:
Maailma ilusaim paarike


No comments:

Post a Comment