Saturday, June 21, 2014

Lõpuks ometi sai üks jubedus läbi

Kool hakkas mulle lõpuks nii pinda käima, et ma ei jaksanud enam. 16. juunist alates ma enam tundides käinud ei ole, sest ma olen nüüd Argentiinas külalise mitte vahetusõpilasena.

Meeleolujoon üle pika aja
Nagu minu meeleolujoonel näha, on kool viimaste kuude jooksul mu tuju kõvasti allapoole tirinud.
7 - Uue perega kõik hästi
8 - Kool, kus mitte midagi ei õpita ja klassikaaslased ajavad igavat juttu terve päeva
9 - Uued projektid ja kooli lõpp

Ma võtsin paar nädalat tagasi ette uue projekti, mis on mu tuju kõvasti tõstnud. Ma ei tahtnud tükk aega seda avaldada, aga mõtlesin lõpuks ikka ümber. Hakkasin kirjutama järjekordset raamatut. Ütlen järjekordset, sest ma olen varem ka kirjutanud, aga need ei ole lihtsalt päevavalgusele jõudnud, sest need olid nii khm... Seekord ma võtan ennast kokku ja näen vaeva, et kasvõi mõned ideed raamaturiiulile saada. Minu argentiina emme elab mulle, sära silmis, kaasa ja räägib bestselleritest, kuigi ma üritan teda maha rahustada ja teha talle selgeks, et raamatumaailmas asjad nii kergelt ei käi. Minu teos on minu jaoks. Ma ei tea, kas ma tahan seda lugeda anda, aga ma kindlasti tahan, et see koguks tolmu mu riiulil.
Mu tuju tegi kohe raamatut kirjutama hakates täieliku pöörde (jõnks meeleolujoonel). Elul oleks nagu jälle mõte! See kindlasti tundub väga drastiline ja uskumatu, aga nii on, lapsed. Kirjanikutöö ja muu loominguline tegevus teeb mind väga õnnelikuks.

Kunstiteos füüsika vihikus, mis on tegelikult väga sügavamõtteline, kui te pihta saate
Nüüd natuke nalja ka. Kas te teate, kui tüütu on see, kui klassi akna taga puu otsas elab papagoi? Eestlased vist ei kujuta ette, milline peavalu see on. Need vastikud ju õpivad igasuguseid sõnu ja siis karjuvad meie peale! Õpetajad on väga vihased, sest ei ole eriti tore, kui nad üritavad seletada midagi ja siis papagoi karjub: "Libuuuuuuuuuuu!" (tõestisündinud lugu).
Ühel päeval teatas mataõpetaja meile, et nädala pärast tuleb kontrolltöö ja papagoi kisas: "Noooooooooooo!".
Ma ise harjusin sellega lõpuks nii ära, et ma täitsa unustasin blogisse kirjutada. Ropendavad papagoid akna all on ju normaalne? Või ei ole?

Otsustasin teha nimekirja asjadest, mis mulle tunduvad normaalsed, aga teile võibolla mitte:
  • Kooli koridoris jooksevad koerad
  • Tunnis istutakse jopede ja sallidega, sest kütet ei ole
  • Ma tean täpselt, mitu last õpetajal on, kuidas tal abieluga läheb ja mida ta hommikusöögiks sõi
  • 10 kraadi sooja on jääaeg
  • Mootorratastel korraga 1-4 inimest
  • Autos korraga 1-∞ inimest
  • Roheline foorituli - liigu; punane foorituli - liigu kiiremini
  • Ülekäiguradasid ei eksisteeri
  • Eeslid kõnnivad kesklinnas
  • Toidupoe lihaleti kõrval ripuvad surnud loomad pea alaspidi
  • Autot õpitakse juhtima kohe, kui jalad pedaalideni ulatuvad
  • Tähtsate jalgpallimängude ajal pannakse kool kinni
  • Tähtsate jalgpallimängude ajal on 100% elanikest teleka ees
  • Pidu algab reede pärastlõunal ja lõppeb pühapäeva õhtul
  • Esimene asi, mis vaesed inimesed endale ostavad, on kõlarid. Mitte voodi, mitte uks... kõlarid
  • Muusikat ei saa ilma kaasalaulmata kuulata. Isegi mitte kõrvaklappidest
  • Kõik söövad küpsiseid iga päev
  • Ainult kaks magusat sarvesaia karamelliga päevas peetakse dieediks
  • Lapsi peres 3-∞, lapsi vaesemates peredes 8-∞
  • Kõneaeg on nõrkadele
  • Kool 1km kaugusel - autoga kooli
  • Riided ja ehted määravad inimese populaarsuse (või juuksevärv)
  • Kartuleid ei praeta, kartuleid friteeritakse
  • Must leib (otsetõlkes) on helepruuni värviga
  • Paks laps, ilus laps
  • Hea õpilane on see, kes ei jää midagi kordama
Ma võiks lõpmatuseni seda nimekirja täita.

Argentiinlane matet joomas palmi all

6 comments:

  1. Millal sa täpselt tagasi tuled?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 22. juuli kell 17.30 maandub lennuk Tallinnas

      Delete
  2. Kuidas sul kindlustuse jms on (mida muidu YFU programm kattis)?
    Edu ning tore on sinu postitusi lugeda! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlustus on yfu poolt ja kauemaks jäämiseks pidin seda kindlustust lihtsalt pikendama. Yfu osalustasu katab kõik vajaliku. Info selle kohta siin: http://www.yfu.ee/osalustasude-sisaldus/
      Aitäh :)

      Delete
  3. Kaisa :D tere tulemast!!!! - ma olen siin juba 4 aastat eland - kui vajad vanema óe abi siin, otsi mind face-ist!!! - usu see siin kahjuks ei tule ;) - lisaks - mul oleks ka mónus korragi eesti keeles suhelda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii tore, et sa mu leidsid! :D võiks jah juttu ajada

      Delete